Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.csipetkek.hu honlap szolgáltatásai és használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

Honlap címe: www.csipetkek.hu

A vállalkozás üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Név: Drávainé Németh Eszter Veronika e.v.

Székhely: 7635 Pécs, Vizes dűlő 1/B

Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 43510484

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatala

Adószám: 74703111-1-22

EU adószám: HU74703111

Telefonszám: +36 30 847 2768

E-mail cím: csipetkek@csipetkek.hu

 

Ügyfélszolgálat:

Cím: Pécs, Szabadság u. 38.

Telefonszám: +36 30 847 2768

E-mail cím: csipetkek@csipetkek.hu

Hétfő: 9:00 – 17:00
Kedd: 13:00 – 17:00
Szerda: 9:00 – 17:00
Csütörtök: 13:00 – 17:00
Péntek: 12:00 – 16:00
Szombat: Tanfolyam
Vasárnap: Zárva

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a honlap szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek

elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a honlap felhasználója között.

  1. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a honlap szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A megrendelő lap használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a

megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló email a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 

  1. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  2. A szerződés magyar nyelven jön létre, a vállalkozó elektronikus formában, automatikusan tárolja.
  3. A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A honlapon közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit, 

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi. 3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  2. Banki átutalás (előre utalás)

 

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását, – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,  – a kifogás rendezésének módját. 

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. 

 

  1. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). 

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét, 

  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.